Velika potražnja za sustavom Sideguard Assist

Pored brojnih drugih naprednih sigurnosnih sustava u Mercedesovim kamionima, u nekim razvijenim europskim zemljama je Pomoć pri skretanju sve traženija; njome je u Njemačkoj i Švicarskoj opremljeno čak 85% Actrosa

Kretati se teškim kamionom po gradu, na djelomično uskim cestama i prolaziti kroz nepregledna raskrižja velik je izazov i za mnoge profesionalne vozače. Posebno se to odnosi na skretanja ulijevo ili udesno. U takvim situacijama Sustav pomoći pri skretanju, kojeg je razvio Mercedes-Benz Trucks, može upozoriti vozača kamiona na biciklistu, vozača e-romobila ili pješaka kroz više stupanjski proces vizualnih i akustičnih signala unutar područja praćenja radara na suvozačevoj strani. Ovaj sustav pomoći je od 2016. godine potpuno integriran u arhitekturu vozila, a dostupan je kao dodatna oprema za mnoge modele serija Actros, Arocs ili Econic. Od 2019. godine postoji mogućnost naknadnog ugrađivanja u brojne modele ovih serija, ukoliko su proizvedeni od 2017. nadalje.

U Mercedes-Benz Trucksu već godinama primjećuju pozitivan trend na većini europskih tržišta. U 2020. godini je najveća potražnja zabilježena u Njemačkoj i Švicarskoj, gdje je oko 85% Actrosa, za koje je sustav dostupan, naručeno sa sustavom pomoći pri skretanju. Od lipnja 2021., će u Mercedesovim kamionima biti dostupan Active Sideguard Assist (ASGA), još jedan sigurnosni sustav koji u određenim okolnostima može spasiti život. Kao prvi proizvođač Mercedes-Benz nudi takozvani aktivni sustav pomoći pri skretanju, koji ne samo da upozorava vozača na biciklistu, e-romobil ili pješaka na suvozačevoj strani, u stanju mirovanja ili u pokretu, već može pokrenuti i automatsko kočenje do potpunog mirovanja vozila ako vozač ne reagira na zvukove upozorenja.

Mercedes-Benz Suideguard Assist je jedinstveni sustav na tržištu gospodarskih vozila u potpunosti integriran u arhitekturu teretnog vozila, dostupan u raznim konfiguracijama Actrosa i Arocsa. Asistent pri skretanju pokazuje svoju funkcionalnost ne samo u solo vozilima nego i na kompozicijama vozila do 18,7 m dužine. Prepoznaje prometne znakove, kao prepreke u stanju mirovanja i kretanja: pješake, bicikliste, ali i e-romobile. Prema istraživanjima, ovaj sustav bi mogao spriječiti oko polovicu svih nesreća u kojima su sudjelovali kamioni i biciklisti. Povezani broj smrtnih slučajeva mogao bi  se u idealnom slučaju smanjiti za gotovo trećinu, a broj teških ozljeda za više od 40 posto.

Comments

comments