Veliki noviteti iz Eindhovena

DAF je predstavio nove linije kamiona/tegljača, s kabinama XF, XG i XG+, koje nude obilje prostora i poboljšanu aerodinamiku, uz više komfora te nove sustave pasivne i aktivne sigurnosti

Dizajn novih kabina je prepoznatljiv i vrlo moderan, a pored toga donosi nove dimenzije i proporcije, kao i brojne aerodinamičke elemente koji će omogućiti smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 do čak 10%. Prednji dio je izdužen za 160 mm, vjetrobran zaobljen, a tu su i novi retrovizori, što rezultira manjim otporom zraka. Opcijski se nude kamere umjesto retrovizora – DAF Digital Camera system i DAF Corner View system.

Posebno treba istaknuti novu XG+ kabinu koja ima unutrašnji volumen od 12,5 m3, što je čak 14% više u odnosu na do sada najveću (u industriji) kabinu DAF XF Super Space Cab. DAF je prvi proizvođač koji je konstruirao nove kamione tako što je iskoristio prednosti novih EU propisa o dimenzijama i masama, pa nove kabine imaju nove dimenzije, a revidiran je i međuosovinski razmak, što pozitivno utječe na udobnost.

Potpuno je nova arhitektura interijera, s digitalnom instrumentnom pločom i velikim središnjim zaslonom. Zbog novih dimenzija i omjera u kabini, značajno je poboljšan položaj vozača, kojemu se sada nudi bolja preglednost, a između sve silne opreme tu je i sklopivo sjedište suvozača. Također je impresivan popis opreme za asistenciju i aktivnu sigurnost, koja je dodatno poboljšana novim inteligentnim sustavom za kočenje u nuždi

Za pogon se koriste motori PACCAR MX-11 i MX-13 koji imaju novi sustav ubrizgavanja goriva, nove glave cilindara i optimizirane klipove, čime je postignut veći okretni moment pri nižim okretajima, a uz sve motore standardno se isporučuje automatizirani TraXon mjenjač. Osm što ovakvi motori imaju manju potrošnju goriva i emisiju CO2, budućim korisnicima će biti posebno zanimljivo da je servisni interval produžen na 200.000 km, čime se smanjuju ukupni troškovi vlasništva.

Male mase vozila (masa traktora XF 4×2 u najreprezentativnijim specifikacijama iznosi samo 6.912 kilograma) i poboljšani sustavi za pomoć vozaču dovode do ukupnog povećanja učinkovitosti do impresivnih 10%, što predstavlja najveće poboljšanje učinkovitosti goriva u povijesti tvrtke i stvara novi standard u industriji. Serijska proizvodnja nove generacije DAF-ovih kamiona će započeti krajem ove godine, ali je knjiga narudžbi već sada otvorena.

Comments

comments