Van Hool predstavio prvi električni double-decker

Namijenjen američkom tržištu, premium autobus Van Hool TDX25E ima mjesta za 69 putnika (18 na donjoj i 51 na gornjoj etaži) i ima domet do 500 km, ovisno o klimatskim uvjetima i topografiji rute

Prije točno godinu dana Van Hool je isporučio svoj prvi 100% baterijski električni autobus, CX45E, u SAD. S 22 prodane jedinice, belgijska tvrtka još jednom je demonstrirala svoju inovaciju temeljenu na velikom iskustvu u sustavima električnih pogona. Tijekom posljednjih nekoliko desetljeća Van Hool je napravio više od 1200 vozila s električnim pogonskim sustavom (vodik, struja, baterije i hibrid). I CX45E i potpuno novi katni TDX25E koriste identične električne komponente, uključujući Siemensov pogonski sklop i Proterra baterije.

I novi model je namijenjen američkom tržištu, gdje će ga tvrtke koristiti za putovanja svojih zaposlenika i/ili redoviti prijevoz putnika. Filip Van Hool, izvršni direktor Van Hoola, objašnjava: “Američki kupci vrlo su entuzijastično reagirali na iskustva vožnje s našim prvim električnim autobusom na baterije, CX45E. To nas je potaknulo da brzo počnemo raditi na razvoju baterijskog električnog katnog autobusa, koji ima veći kapacitet putnika. Naše iskustvo s električnim pogonskim sustavima u prošlosti, kao i s našim CX45E, stvarno nam je pomoglo u brzom razvoju i sveobuhvatnom testiranju ovog najnovijeg autobusa.”

Belgijski proizvođač je na sjevernoameričkom tržištu prisutan 34 godine, u kojem razdoblju je tamošnjim kupcima, uključujući brojne velike tvrtke iz Silicijske doline koje organiziraju prijevoz za svoje zaposlenike, isporučeno više od 11.000 autobusa. U Van Hoolu kažu kako je to njihovo drugo domaće tržište, jer nigdje drugdje u svijetu potražnja za njihovim katnim autobusima nije veća nego u SAD-u. Katne autobuse proizvode od 1982., dok su prve u SAD isporučili 2007. Globalno, Van Hool je do danas prodao više od 3.500 primjeraka katnih autobusa u 19 različitih zemalja.

Comments

comments