Toronto nabavlja 300 električnih autobusa

U Kanadi je Toronto Transit Commission (TTC) odlučio radikalno proširiti flotu od postojećih 60 električnih autobusa, a pojačanje bi trebalo postepeno ći u promet između 2023. i 2025. godine

Novom narudžbom TTC planira kapitalni izdatak od 300 milijuna kanadskih dolara (oko 200 milijuna eura). To uključuje i ulaganje u nadogradnju garaže za električnu flotu u suradnji s tvrtkom Toronto Hydro and Ontario Power Generation. Sveukupni cilj TTC-a je imati flotu bez emisija do 2040. Da bi to postigla, tranzitna vlast također planira premostiti jaz hibridima: prije šest mjeseci odlučili su nabaviti još 300 hibridnih vozila po cijeni od 390 milijuna dolara.

Prve isporuke hibrida krenut će od 2022. godine, a prvi od 300 novih potpuno električnih autobusa stići će godinu kasnije. U Torontu se već koristi 60 električnih autobusa tri proizvođača i detaljno ih se uspoređuje kako bi se stekao uvid za daljnje projekte u Kanadi. Po 20 električnih autobusa dolaze iz BYD-a, New Flyer-a i Proterre. Pružatelj javnog prijevoza kaže da će razlike između sva tri modela električnih autobusa, uključujući utjecaj punjenja na ukupne performanse, dati vrijedne informacije za buduće nabave autobusa na baterije.

Analiza s devet kriterija pokazala je da je New Flyer NFI XE40 jedini potpuno električni model koji ispunjava ili premašuje zadanje ciljeve u četiri ključna područja: kompatibilnosti sustava, pristupačnosti, performansi vozila i mogućnosti proizvođača. Međutim, TTC kaže da je predstojeći natječaj za 300 autobusa otvoren za sve ponuđače. Prema dosadašnjem iskustvu, poboljšanja su potrebna kod sva tri autobusa, dok su proizvođači dali jamstva da će nastaviti raditi na svojim modelima. Primjedbe su uglavnom bile na koroziju karoserije i dostupnost elemenata za održavanje i popravke, ali ne i na ključne elemente poput elektromotora ili baterija.

Comments

comments