Kako bi se dodatno povećala produktivnost, novi mali van je izgrađen oko većeg, fleksibilnijeg teretnog prostora koji pruža 26 posto veći volumen od aktualnog modela i prostor za dvije euro palete, te također nudi povećanu nosivost
Potpuno novi Transit Courier, najmanji van iz portfolia Fordovog odjela Pro, imat će svoju javnu premijeru na sajmu gospodarskih vozila u Birminghamu koji se održava od 18. do 20. travnja. Narudžbe kreću od ljeta, a prve isporuke već prije kraja ove godine. Kupci će moći naručiti verzije s benzinskim i dizel motorima, kao i potpuno električni E-Transit Courier čiji je početak proizvodnje najavljen za drugu polovicu 2024. godine. No, upravo će električna verzija biti predstavljena u Birminghamu, za koju su objavljeni detaljniji podaci. Za modele s ICE motorima podataka nema, kao da ih se u općoj histeriji oko elektrifikacije – srame. A svi znamo da će oni nositi većinu prodaje. Još je samo objavljeno kako će Transit Courier nuditi izbor atraktivnih linija uključujući modele Limited i Active s visokim specifikacijama opreme.
Ford Pro navodi kako Transit Courier pomaže tvrtkama da se istaknu, s odvažnim, prepoznatljivim vanjskim dizajnom i prostranom, praktičnom unutrašnjosti dizajniranom prema potrebama korisnika kompaktnih kombija. Potpuno novi model nudi sveobuhvatnu standardnu specifikaciju opreme uključujući jedinstvene značajke kabine s digitalnim cockpitom i podrezanim upravljačem kako bi se poboljšao prostor za noge i vidljivost za vozača, kao i mjenjač (EV model) postavljen na stup volana. Paljenje motora (koji god) je pritiskom na gumb uz elektroničku ručnu kočnicu za povećanje prostora za pohranu koji se može konfigurirati prema potrebama.

Instrumentna ploča “digiboard” sadrži 12-inčni digitalni vozački zaslon i 12-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir s najnovijim Fordovim sustavom SYNC 4. Povezana navigacija temeljena na pretplati može povećati produktivnost i smanjiti opterećenje vozača s ažuriranjima o prometu, parkiranju, punjenju i lokalnim opasnostima. Bežična kompatibilnost s Android Auto i Apple CarPlay standardna je. Inovativni, jedinstveni Office Pack uključuje sklopivu ravnu radnu površinu i dodatno osvjetljenje kako bi korištenje prijenosnog računala, ispunjavanje papirologije ili odmor u kabini bili lakši i udobniji.
Sigurnost vozača i tereta najveća je briga za operatere kombija i Ford Pro. Novi model postavlja nove standarde u segmentu sa svojim serijskim sveobuhvatnim paketom naprednih sustava pomoći vozaču. Dodatni paket uključuje prilagodljivi tempomat s centriranjem vozne trake i Stop & Go, informacijski sustav za mrtvi kut s upozorenjem na križni promet, pomoć na križanju i pomoć pri kočenju unatrag – za više bezbrižnosti u gradskoj vožnji. Pored toga, svaki E-Transit Courier standardno ima ugrađeni modem koji omogućuje stalno povezivanje s Ford Pro ekosustavom i bežično ažuriranje softvera bez potrebe za posjetom servisu.

Potpuno novi dizajn karoserije pruža povećanu nosivost u svim mjerama. Širina između stražnjih lukova kotača je 1220 mm, što omogućuje kompaktnom kombiju da po prvi put nosi dvije euro palete. Ukupna zapremina prtljažnika sada iznosi 2,9 m3, 26 posto više od odlaznog modela. To se može dodatno povećati korištenjem nove značajke pregrade za utovar, koja kupcima omogućuje nošenje predmeta kao što su daske ili cijevi duljine preko 2600 mm. Maksimalna nosivost za potpuno električni model je 700 kg, s maksimalnom težinom prikolice od 750 kg.
Gradski vanovi su često na udaru lopova jer su rijetko prazni, bez tereta. Kako bi poboljšao sigurnost bez gubljenja vremena i troškova naknadnih rješenja, Ford Pro se udružio sa stručnjacima za sigurnost vozila TVL kako bi ponudio tvornički prilagođene pakete brava za E-Transit Courier. Paketi uključuju sekundarne brave za sprječavanje napada lopova po sistemu”otvoriti i ukrasti”, kao i automatsko zaključavanje za klizna bočna vrata kako bi se smanjilo opterećenje vozača i skratile sekunde kod svake isporuke.

Potpuno novi kombi podržan je istom sveobuhvatnom mrežom Ford Pro Service – uključujući proširenje mogućnosti mobilne usluge, jedinstveni FORDLiive povezani sustav za neprekidni nadzor rada i najveću europsku namjensku mrežu prodavača komercijalnih vozila – kao i ostatak obitelji Transit. Ford Pro Service očekuje da će troškovi neplaniranog održavanja E-Transit Couriera biti najmanje 35 posto niži nego kod modela s dizelskim motorom. Kao dio Fordovog globalnog nastojanja da predvodi EV revoluciju, vrijednog više od 50 milijardi dolara, E-Transit Courier je sljedeći korak u elektrificiranju njihove palete vanova.
Njegov potpuno električni pogonski sklop osmišljen je, kažu, kako bi kupcima pružio beskompromisno iskustvo vožnje, uključujući snažan motor od 100 kW (136 KS) i mogućnost vožnje jednom pedalom (one pedal drive). Potpuni podaci o izvedbama i dometu bit će objavljeni kako se bliži predstavljanje u Birminghamu. Zna se i kako će vozilo nuditi mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom do 100 kW. Ford očekuje da će sustav dodati 87 km dometa za 10 minuta i napuniti od 10 do 80 posto za manje od 35 minuta. Dakle, doseg bi mogao (teoretski) biti čak 500 km. Živi bili pa vidjeli.