Monovolumeni su gotovo četvrt stoljeća vladali tržištem, a raku im je iskopala pomama za SUV-ovima svih veličina. Tako Renault sada predstavlja šestu generaciju Espacea, sada SUV-a s 5 ili 7 sjedala kojim napadaju C i D segmente
Renault je 1983. predstavio Espace, svoj prvi automobil za luksuzan život i uživanje i predvodnika buduće klase monovolumena. Espace je započeo revoluciju, predstavio viziju budućnosti i neprestano se mijenjao u skladu s vremenom. Iako su ga brojni proizvođači pokušali kopirati, nijedan od njih nije uspio nadmašiti taj revolucionarni model koji je kroz pet generacija stekao status istinske legende. Prema najavama, Renault je danas predstavio šestu generaciju Espacea, koji se iz monovolumena preobrazio u veliki SUV s 5 ili 7 sjedala, a s kojim se želi osnažiti ofenziva ove marke u C i D tržišnim segmentima.

Da imaju razloga za optimizam svjedoči atletski i elegantan izgled nove generacije, dok inačica Esprit Alpine unosi dašak nepatvorenog sportskog duha. Vjeran genima svojih prethodnika, Espace je i dalje dugačko vozilo s 5 ili 7 sjedala te najprostraniji model u ponudi marke. I u tom je pogledu sjajan; izbor profinjenih materijala i završnih obrada čini ga prilično otmjenim, a tu su i druge vrhunske karakteristike poput najvećeg panoramskog krova na tržištu površine 1 m2. Povrh toga, putnički prostor i motor novog Espacea mogu se pohvaliti najnovijim naprednim tehnologijama koje osiguravaju maksimalnu povezanost u vozilu te pomažu smanjiti okolišni otisak.

U usporedbi s prethodnom generacijom, novi Espace ima manje vanjske dimenzije, lakši je 215 kg te je opremljen iznimno učinkovitim punim hibridnim motorom E-Tech snage 200 KS. Njegova nenadmašno niska potrošnja goriva (4,6 l / 100 km) zaslužna je za doseg do 1100 km, pri čemu nije potrebno puniti bateriju. Najučinkovitiji Espace do sada ispušta samo 104 g CO2 / km. Uključuje i najbolje sustave za pomoć u vožnji i sigurnosne značajke. Novi se model temelji na Alijansinoj namjenskoj platformi CMF-CD te je opremljen s 27 sustava za pomoć u vožnji. MULTI-SENSE i 4CONTROL Advanced, Renaultov sustav upravljanja zakretanjem sva četiri kotača podiže užitak u vožnji na novu razinu.