Nove vize bi riješile nedostatak vozača u Britaniji

Dok britanske udruge za transportnu industriju upozoravaju nadležnog ministra Kwasi Kwartenga na sve gore stanje u opskrbnim lancima i manjak vozača, Vlada im je hladno odgovorila kako bi poslodavci trebali ulagati u britanske radnike

Logistics UK, koji zastupa prijevozničke tvrtke, i Britanski maloprodajni konzorcij (BRC) kažu da bi, iako su zbog Brexita i pandemije Covid-19 vozači kamiona napustili Veliku Britaniju, privremena viza mogla pomoći da ih se vrati natrag. Dvije su skupine u svom pismu nadležnom ministru Kwasiju Kwartengu rekle da nedostatak od oko 90.000 vozača teških teretnih vozila “vrši sve neodrživiji pritisak na trgovce na malo i njihove opskrbne lance”. nadležnom ministru Kwasiju Kwartengu upozoravajući da se utjecaj na opskrbne lance pogoršava. Pritom su upozorili kako se stanje pogoršava, te zatražili reviziju planova o odobravanju privremenih radnih viza vozačima iz EU -a, i bolju obuku. Pandemija je prekinula obuku i testiranje vozača na više od 12 mjeseci, dok se procjenjuje da se 25.000 vozača iz EU -a vratilo kući tijekom pandemije i nakon završetka prijelaznog razdoblja brexita.

No, glasnogovornik vlade rekao je kako su “Britanci više puta glasali za ukidanje slobodnog kretanja i povratak kontrole nad našim useljeničkim sustavom, a poslodavci bi trebali ulagati u našu domaću radnu snagu umjesto da se oslanjaju na radnu snagu iz inozemstva. Nedavno smo najavili paket mjera za pomoć u rješavanju nedostatka vozača teških teretnih vozila, uključujući planove za pojednostavljenje procesa za nove vozače za stjecanje dozvole za teška teretna vozila i za povećanje broja testova koji se mogu provesti”. U svojoj odbijenici dodaje da su privremeno ublažili pravila o vremenu rada vozača kako bi vozačima teretnih vozila omogućili malo duža putovanja, ali ona se moraju koristiti samo tamo gdje je to potrebno i ne smiju ugroziti sigurnost vozača.”

Comments

comments