Nakon četiri uspješne godine, jedan od najprodavanijih malih modela je dobio veliki redizajn sa znatnim promjenama vanjskog izgleda ali i unutrašnjosti, a tu su i tehnički noviteti kojih najviše ima u potpuno električnoj verziji
Najveća promjena u odnosu na dosadašnji model, ali i najupečatljiviji dio čitavog automobila je prednja maska “Opel Visor”. Karakteristična gotovo potpuno zatvorena maska tipična je za sve nove Opele pa ju je nakon Mokke, Astre i redizajniranih SUV-ova Crossland i Grandland dobila i obnovljena Corsa. To potpuno mijenja izgled prednjeg dijela Corse koji je sada mnogo agresivniji ali i originalniji. Tu su i modificirana svjetla (LED Matrix varijanta je unaprijeđena) te novi odbojnik, a logo marke na maski ali i straga može biti crne ili srebrne boje, ovisno o opremi.

Manje promjene su se dogodile straga, a najznačajnija od njih je ta da je natpis Corsa sada standardno istaknut na sredini vrata prtljažnika. U novosti ubrajaju se i novi naplatci te siva boja Graphic Grey koja do sada nije bila u ponudi. U unutrašnjosti je Corsa dobila nove presvlake sjedala, novi upravljač, novi dizajn ručice mjenjača, no najveća promjena je potpuno digitalni kokpit s novim infotainmentom. Integrirana platforma kokpita Snapdragon tvrtke Qualcomm Technologies omogućuje vrhunsku grafiku, multimediju i mogućnosti funkcija umjetne inteligencije.

Navigacijski sustav nudi povezane usluge, prirodno prepoznavanje glasa “Hey Opel” i bežična ažuriranja. Osim toga, prikazi na središnjem 10-inčnom ekranu osjetljivom na dodir te na digitalnim instrumentima ispred vozača postali su još jasniji. Nešto promjena i ispod poklopca motora benzinskih verzija. Kao novost Opel sada u Corsi nudi benzinske 1,2-litrene blage hibridne pogonske strojeve koji razvijaju 100, odnosno 136 KS. Ne zna se hoće li uz uz ove motore u ponudi ostati i dosadašnji 1,2 litreni benzinci jer Opel je u svojem priopćenju bio prilično škrt s detaljima o benzinskim motorima.

Apsolutna novost je i novi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Najveće novosti vezane uz pogon tiču se električne verzije Corse. Električna verzija sa 136 KS i baterijom od 50 kWh ima malo bolji doseg koji sada iznosi 357 km. Apsolutna novost je snažnija električna verzija s većom baterijom. Ona ima motor snage 156 KS, a doseg automobila iznosi 402 kilometara. Za sada nije objavljeno kada nova Corsa stiže na tržište ni koliko će koštati.