Ford Pro je proširio ponudu Rangera za europsko tržište s dvije modelske verzije koje se pridružuju modelima Raptor i Platinum, čime ima najsveobuhvatniju ponudu za njihov najprodavaniji pickup u Europi
Ovi novi modeli su namijenjeni kupcima i korisnicima kojima su potrebne poboljšane off-road sposobnosti za vožnju na teškim terenima. Zbog toga imaju revidiranu (ojačanu) šasiju, Bilstein amortizere, povišeni klirens, te proširen trag kotača kao dio njihove standardne opreme. Također, imaju sustave asistencije vozaču, s fokusom na poboljšanje off-road sposobnosti i višu razinu sigurnosti u teškim terenskim uvjetima. Također, Rangeri Wildtrak X i Tremor, po prvi put u segmentu nude opciju fleksibilnog sustava tovarnih polica za prijevoz dužih predmeta. Takav sustav nazivaju “regal”; jednostavan je za korištenje, a kao opcija će biti dostupan za modele Ranger Limited i Wildtrak.

U nove sustave asistencije vozaču su standardno uključeni Trail Turn Assist, za regulaciju sile kočenja u oštrim zavojima, Trail Control, koji održava stabilnu brzinu (< 32 km/h), te Rock Crawl mode, s redukcijom prijenosa za vožnju po kamenitim podlogama s preprekama. Ovaj model pokreće motor 2.0 EcoBlue bi-turbo snage 205 KS/500 Nm, čija snaga se prenosi preko 10-stupanjskog automatskog mjenjača na sve kotače. Ford Ranger Tremor temelji se na modelu Ranger XLT, s revidiranom geometrijom ovjesa, povišenim klirensom i proširenim tragom kotača.

Tremor je prepoznatljiv po bočnim lajsnama, stepenicama od lijevannog aluminija, dvostrukim kukama za vuču na prednjem braniku i zatamnjenoj rešeci hladnjaka. Budući da je Ranger Tremor zamišljen kao radni stroj, sjedala i podne prostirke su od vodootpornog vinila koji se lako čisti, a u opcijima su vitlo i dodatna LED svjetla. Ford će za ove modele do kraja ovog mjeseca otvoriti knjige narudžbi, a prve isporuke se mogu očekivati krajem ljeta.