Timovi zaduženi za razvoj i testiranje Mercedes-Benz Trucks testirali su operativnu spremnost eActros LongHaul i eActros 300 u ekstremnim uvjetima, kako bi provjerili njihovo ponašanje i mogućnosti, te obavili eventualna poboljšanja
Naime, pred električne kamione se postavljaju jednako zahtjevi kao pred kamione s klasičnim pogonskim sustavom, pogotovo kad je riječ o teškim vremenskim uvjetima kao što su hladnoća, snijeg i led. Ovogodišnji zimski testovi obavljeni su u Rovaniemiju u Finskoj, u trajanju od šest tjedana, i pokazali su se kao vrlo važni testovi izdržljivosti. Testnim ciklusom su obuhvaćeni različiti kamioni/tegljači, različitih modelskih serija, uključujući prototipove električnih tegljača eActros LongHaul.

Taj dugolinijski baterijski električni tegljač bi trebao biti spreman za serijsku proizvodnju planiranu za 2024. godinu. Pored njega, u Finskoj su testirali i električne eActros 300, kao i Actros L s dizelskim motorom. Testovi su obavljeni na cestama prekrivenima snijegom i ledom, pri temperaturama od -25°C i jakim sjevernim vjetrovima. Inžinjerski tim je u praktičnoj upotrebi na putovanju u Finsku pomno pregledao sve funkcije i sustave u vozilima, što je podrazumijevalo cjelodnevne vožnje i prelazak nekoliko državnih granica.

Sve to omogućilo je i ocjenjivanje udobnosti sjedala, praktičnosti kabine, te unutrašnje opreme, neophodne na dugim putovanjima. Posebna pažnja posvećena je upravljanjut toplinom, kondicioniranju baterije te grijanju kabine, pa se pokazalo, na primjer, da električni kamion znatno brže zagrije unutrašnjost kabine u odnosu na kamion s dizelskim motorom. Također, potvrđeno je da vozna svojstva električnih kamiona na klizavim podlogama ne zaostaju za kamionima s dizelskim motorima.