Mercedes je predstavio drugu generaciju MirrorCam-a

Kućišta kamera sada su kraća za deset centimetara sa svake strane, a novi parametri slike pružaju još bolju podršku vozačima u mnogim situacijama u prometu, dok novo rješenje odvoda drži kišnicu dalje od leće

Mercedes-Benz Trucks je sada po prvi put ažurirao MirrorCam: s drugom generacijom, dostupnom za serije Actros i Arocs, kao i eActros od travnja 2022., Mercedes-Benz Trucks je unaprijedio važne elemente sustava, osvojivši nekoliko nagrada za inovacije. Najvažnije je odmah reći kako su krakovi nosača kamere druge generacije MirrorCam-a s obje strane skraćeni za deset centimetara.

To se odnosi i na užu i na širu kabinu i ima prednost, između ostalog, što je perspektiva MirrorCam-a sada još sličnija perspektivi konvencionalnih staklenih ogledala. Kraće dimenzije donose još jednu prednost; jer s kabinom širine 2,50 metara nosač kamere sada ne strši dalje od kutnog zrcala koje je i dalje klasično. Sudari s objektima na rubu ceste sada su praktički nemogući, što vrijedi i za varijantu kabine širine 2,30 metara. Kao dio revizije sustava kamera,, Mercedes-Benz Trucks je razvio dodate značajke.

Update MirrorCam Update MirrorCam

Jedna praktična i jednostavna je odvod na dnu MirrorCam-a koji sprječava da kišnica djeluje na leću i uzrokuje neželjene vizualne efekte. Osim toga, inženjeri u Mercedes-Benz Trucks-u dodatno su optimizirali mapiranje tonova, što se prvenstveno odražava kao poboljšani prikaz kontrasta na ekranima u kabini. Evolucija sustava kamera u prilagodbi boja i svjetline, koja je već sama po sebi vrlo svijetla, znači da zasloni još točnije prikazuju područje relevantno za vožnju, na primjer, pri vožnji unatrag u mračnom ili slabo osvijetljenom okolišu. Poboljšani sustav tako može još sigurnije i bez izazivanja stresa pomoći pri upravljanju u situacijama kao što su pretjecanje, manevriranje, vožnja pri lošoj vidljivosti i mraku, skretanje u zavojima i vožnja kroz uske prolaze.

Postojeće prednosti su još uvijek dostupne, kao što su širokokutni način rada pri manevriranju unatrag, linije udaljenosti na zaslonu za bolju procjenu udaljenosti od objekata iza vozila, pomicanje slike kamere pri skretanju ili praćenje okoline vozila tijekom razdoblja odmora. Sustav je kompatibilan s Active Sideguard Assistom koji u slučaju potrebe pokreće automatsko kočenje do brzine u zavoju od 20 km/h.

Comments

comments