Komforniji, pouzdaniji i učinkovitiji Renault Trucks

Francuski proizvođač unaprijedio je svoje kamione serija T, T High, C i K, donoseći velika poboljšanja u pogledu udobnosti vožnje, komfora u kabini, sigurnosti i produktivnosti

Nakon potpune smjene modela 2013. godine, ovo su najveće i najvažnije izmjene na kamionima Renault do danas. Dizajn je nešto strožeg stila, posebno u pogledu farova koji su smanjeni kako bi se povećala obojena površina donjeg dijela karoserije. Nova je i prednja rešetka u obliku saća. Udobnost je poboljšana novim troosovinskim podesivim stupom upravljača, što omogućuje vozačima da zauzmu vozački položaj koji im najbolje odgovara. Pored toga, brava za kontakt-ključ na stupu upravljača je zamijenjena gumbom za pokretanje motora.

Asortiman sjedala je potpuno izmijenjen i sada nudi modularni raspon za potpunu fleksibilnost u pogledu postavki, izbora kombinacija i opcija. Dodan je držač za tablet i pametni telefon, smješten na dohvat ruke vozača, pružajući istovremeno pristup prema nekoliko uređaja i puneći ih putem dvije USB-C utičnice. Tu je i nova ladica za pohranu dokumenata dimenzija A4. Na suvozačevoj strani su dva prostora za odlaganje ukupnog kapaciteta sedam litara, uključujući mali 2-litreni hladnjak. Madraci na krevetu Serenity su deblji za 13%, a broj opruga udvostručen.

Renault Trucks T, T High i C standardno su opremljeni LED svjetlima. Dodatna LED svjetla također su postavljena na unutarnjoj strani vrata, kako bi osvijetlila prag radi veće sigurnosti noću, prilikom ulaska i izlaska iz vozila. Za veću sigurnost tu je i nekoliko mehaničkih gadgeta, dok automatska ručna kočnica smanjuje rizik od neočekivanog kretanja vozila kad vozač napusti kabinu. U odnosu na dosadašnje modele, potrošnja goriva je snižena za 3%. To je postignuto unapređenjem aerodinamike, ali i zahvaljujući novoj verziji prediktivnog sustava tempomata Optivision s dva načina vožnje koja se mogu odabrati.

Pored toga, kamioni T i T High serijski su opremljeni gumama klase A, najučinkovitijima na tržištu u pogledu uštede goriva. Renault Trucks razvio je novu tehnologiju za redovito ažuriranje softvera vozila – u vrijeme koje je naručitelj zatražio – bez potrebe za posjetom radionici. Ovisno o načinu upotrebe i kilometraži, intervali zamjene ulja za vozila opremljena 13-litrenim Euro VI motorima mogu se produljiti na 150 000 km ili 18 mjeseci, što rezultira nižim ugovorenim troškovima održavanja (rad i dijelovi), optimiziranim rasporedima održavanja s manje zaustavljanja u servisu i time dodatnom uštedom goriva.

Comments

comments