Jimny se vraća u Europu kao LCV

Visoke trošarine su malog terenca nažalost brzo protjerale iz Europe. Pošto su laka komercijalna vozila iste oslobođena, Jimny se vraća na Stari kontinent u dostavnoj verziji, s pregradom iza prednjih sjedala i beskompromisnim off road performansama

Od globalnog predstavljanja 2018. godine, Suzuki Jimny je privukao i privatne korisnike i profesionalce koji traže vrhunske performanse izvan ceste, Suzuki je sada predstavio njegovu novu inačicu, lako komercijalno vozilo (LCV) s dva sjedala, pregradom iza njih i teretnim prostorom umjesto stražnjih sjedala volumena od 863 litre, što je 33 litre više od putničkog modela kada su stražnja sjedala sklopljena, s ravnim podom radi veće praktičnosti.

U teretnom prostoru je tepih, a vjerojatno ne bi trebalo biti preteško nabaviti komplet stražnjih sjedala, naravno, za upotrebu izvan javnih cesta. Kako kažu u Suzukiju, Jimny i u izvedbi lakog gospodarskog vozila ima iste autentične, beskompromisne terenske performanse kao i putnički model, s ključnim osnovama – šasijom u formi ljestava, sprijeda i straga krutu osovinu s uzdužnim ramenima, Panhardovu polugu, spiralne opruge i naravno, vrhunski sustav pogona na sve kotače ALLGRIP PRO 4WD s reduktorom.

Na terenu, prilazni kut je i dalje 37 stupnjeva, prijelazni 28, a odlazni 49 stupnjeva, uz razmak od tla od 211 mm. Ništa se ne mijenja ni ispod poklopca motora. Tu je i dalje atmosferski 1,5-litreni benzinski motor, koji razvija 102 KS i 130 Nm okretnog momenta. Snagu na kotače prenosi putem ručnog 5-stupanjskog mjenjača a pojuri do 145 km/h. Za povećanu sigurnost u vožnji i na cesti i izvan nje, LCV model dolazi opremljen istim sigurnosnim značajkama kao i putnički. To uključuje, između ostalog, i Suzukijev sigurnosni sustav upozorenja i automatskog kočenja u slučaju opasnosti DSBS, Hill holder i kontrolu spuštanja niz strminu.

U LCV izdanju Jimny će biti dostupan samo u jednoj specifikaciji koja uključuje klima uređaj, DAB radio s Bluetoothom, USB utorom i CD playerom (u 2021.), već spomenuti sustav DSBS, 15-inčne crne čelične kotače, tempomat s limitatorom brzine i električni paket. Uz to, kao standardna oprema je također dostupan eCall, funkcija hitne dojave u slučaju sudara. Jedino što je na popisu za doplatu su metalik boja i dvobojna karoserija. Na europske ceste stiže nakon ljeta, kad će se znati nešto više o cijenama.

Comments

comments