Suzuki Motor Corporation, Daihatsu Motor Co., Ltd. i Toyota Motor Corporation su predstavili prototip električnog mini-komercijalnog vozila (BEV), koje pripada maloj KEI klasi i koje će koristiti zajednički razvijene pogonske elemente
Promocija novog vozila je održana na izložbi Japanskog udruženja proizvođača automobila (JAMA), na Samitu G7 u Hirošimi. Tri kompanije su zajedno razvile BEV sustav pogodan za mini-komercijalna vozila kombiniraujući Suzukijevu i Daihatsuovu stručnost u kreiranju malih automobila i Toyotin električni pogon. Daihatsu će proizvoditi sve tri vozila, a Suzuki, Daihatsu i Toyota će svaki pripremiti svoju verziju do kraja ove (fiskalne) godine. Komercijalno japansko partnerstvo Technologies Corporation (CJPT) je također sudjelovalo u planiranju ovog vozila, da bi se postigle optimalne specifikacije za efikasnu dostavu.

Očekuje se da će doseg ovog mini-komercijalnog vozila biti oko 200 km, a vozilo bi trebalo zadovoljiti sve potrebe kupaca u dostavnoj industriji. Naime, budući Toyota da su Toyota Pixis, Suzuki Every i Daihatsu Hijet Cargo za sada prototipovi, postoje ozbiljni planovi za serijsku proizvodnju. Također, zanimljivo je da iako ova „trojka“ spada u japanski segment Kei, ne nosi takvu oznaku, nego su označeni kao „mini-komercijalna vozila“, što bi moglo značiti da japanski proizvođači s njima ciljaju na šire tržište. Tri kompanije, Suzuki, Daihatsu i Toyota također dodaju kako će nastaviti promovirati napore za postizanje CO2 neutralnosti pružanjem održivih transportnih rješenja.