Nakon što je lanjskog listopada u proizvodnju i prodaju krenuo neobični terenac sa snažnim BMW-ovim motorima i vrhunskim voznim karakteristikama, automobilski paparazzi su na sjeveru Europe naletjeli na novu izvedenicu
Ineos Grenadier je moćno terensko vozilo koje je dizajnirao i proizveo Ineos Automotive Ltd. a proizvodi se u Hambachu, u tvornici Smartville. Grenadier je dizajniran da bude moderna zamjena za originalni Land Rover Defender, s kutijastom karoserijom, šasijom s čeličnim profilima, terenskim ovjesom s progresivnim oprugama (sprijeda i straga) i pokretan BMW-ovim šestocilindričnim motorima s unutarnjim izgaranjem. Ineos Automotive Ltd. osnovao je Sir Jim Ratcliffe, milijarder i predsjednik multinacionalne kemijske tvrtke Ineos.
Ratcliffe je došao na ideju da napravi zamjenu za svoj Land Rover Defender i obratio se Jaguar Land Roveru za kupnju alata za nastavak proizvodnje nakon što se originalni model prestao raditi u Solihullu nakon 67 godina u siječnju 2016. Ratcliffe je kasnije ipak odlučio pokrenuti potpuno vlastiti projekt dizajniranja i izrade sličnog vozila pod kodnim imenom Projekt Grenadier. Vozilo je nazvano po Ratcliffeovom omiljenom pubu, The Grenadier, u Belgraviji u Londonu, gdje je razmatrana početna ideja i gdje je premijerno predstavljen.

Ostajući vjeran izvornim idejama, Ineos je izgleda spreman uskoro ponuditi pickup verziju SUV-a Grenadier, bar tako otkrivaju nove špijunske fotografije. Snimljene su dok je pickup Grenadier bio na zimskim testiranjima na snijegom prekrivenim stazama negdje u Skandinaviji. Nije iznenađenje, ali prednji kraj izgleda identično SUV-u. Međutim, od C-stupa straga, mjesto prtljažnika zauzima otvoreni teretni prostor kamioneta. Na samoj stražnjoj strani, krilna vrata zamijenjena su tradicionalnim stražnjim vratima kamioneta s donjim šarkama.
Rezervna guma, koja se kod SUV-a nalazi na stražnjim vratima, sada je postavljena okomito na lijevu unutarnju bočnu stranicu prtljažnika. Zajedničke karakteristike s originalnim kamionetom Defender 130 ne mogu se zanemariti. Kabina zadržava četvera vrata pune veličine i dva reda sjedala. Stražnji dio kabine je, međutim, ravno rezan, a ne oblikovan s klasičnim zakrivljenim C-stupovima. Na Grenadieru je sigurnosna šipka dodana odmah iza kabine, za ukrućenje strukture i dodatnu sigurnost.

Nema razloga za sumnju na veće hardverske promjene pošto Grenadier nabavlja svoje motore od BMW-a. To su isprobani pravi old school 3,0-litreni B58 redni šestak (benzinac) koji razvija 285 KS i 450 Nm okretnog momenta, te također 6-cilindrični 3,0 litreni redni turbodizel B57 s 249 KS i 550 Nm. Oba motora se isporučuju uz ZF automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa. Naravno, reduktor i zaključavanje diferencijala dio su serijskog paketa.
Na temelju toga koliko potpuno i neprikriveno vozilo izgleda – čak ima i URL na stražnjoj strani – čini se da će Ineos uskoro i službeno objaviti proširenje palete. Ima smisla da Ineos ponudi pickup s dvostrukom kabinom kao svoj drugi model, budući da je struktura najbliža onoj SUV-a. Pored toga, ako bude potražnje, moguće je da se jednog dana ponudi i s kratkom, single kabinom.