Nakon Outbacka i Forestera, Subaru XV treći je model iz asortimana ovog proizvođača obogaćen verzijom stvorenom za avanture, pa se najprodavaniji model tvrtke Subaru sada se odlikuje novim dodacima, i unutar kabine i izvan nje
Subaru XV nastao je 2011. s idejom o proizvodnji svestranog te estetski i sadržajno zanimljivog automobila koji podiže vrijednost robne marke privlačenjem mlađe publike. Ovaj model se s godinama razvio, prihvatio hibridni pogon, te tako zasjeo na prvo mjesto najprodavanijih modela ovog japanskog proizvođača. Danas je obogaćen verzijom kojom se Subaru ističe posljednjih godina, 4DVENTURE. Ovaj paket opreme osmišljen je za osobe s aktivnim stilom života koje se vole baviti sportom na otvorenom. Kao što nam je već poznato iz drugih modela s ovim paketom opreme, i XV je obogaćen serijom novih dodataka koji mu pružaju još dinamičniji izgled.

Ti dodaci nisu važni samo u estetskom pogledu, nego su i važna dodana vrijednost za sve one koji se odvaže na vožnju izvan asfalta. Što se tiče vanjskih dodataka, uz prednje, stražnje i bočne zaštite te zaštite prtljažnika nema straha čak ni na najopasnijim i najneprohodnijim putovima. U unutrašnjosti, gumeni tepisi i korito za prtljažnik omogućuju jednostavniji i praktičniji prijevoz stvari i opreme, čak i u uvjetima snijega i kiše, bez opasnosti od oštećenja materijala od kojih su izrađeni kabina i prtljažnik. Naposljetku, grijani upravljač zaokružuje bogati popis opreme i pomaže svladati putovanja i u najhladnijim klimama.

Dostupan je u verziji 1,6-litrenog benzinskog motora (114 KS) ili 2.0 litrenog hibridnog pogona e-BOXER (150 KS), s mjenjačem CVT Lineartronic i stalnim Symmetrical AWD pogonom s aktivnom razdiobom okretnog momenta. Kao i za sve ostale modele iz asortimana, i za Subaru XV 4DVENTURE predviđeno je SUBARUSAFE8, neograničeno 8-godišnje jamstvo za sve nove klijente ove marke sa šest zvjezdica. Riječ je o jedinstvenoj ponudi koja predviđa pokriće „bumper to bumper” bez ograničenja u pogledu kilometraže. Jamstvo SUBARUSAFE8 povezano je s brojem šasije, što znači da će nastaviti vrijediti i u slučaju prijenosa vlasništva. Raspoloživ je u svim bojama predviđenim i za ostale pakete opreme i već je dostupan kod hrvatskih zastupnika. Model 1.6 stoji 34.086, a e-Boxer 39.996 eura.