Hong Kong i Scania u zajedničkom projektu

Scania Kina uključena je u projekt pametne mobilnosti u Hong Kongu, koristeći tehnologiju C-V2X koja omogućava komunikaciju između vozila i bilo kojeg entiteta, s ciljem unapređenja prometne sigurnosti i učinkovitosti

Zajedno s hongkonškim Institutom za primijenjenu znanost i tehnologiju (ASTRI) i tvrtom HKT (jedan od najvećih hongkonških pružatelja telekomunikacijih usluga), Scania se pridružila opsežnom ispitivanju korištenja 5G komunikacijskog sustava za vozila na 14 kilometara dugoj gradskoj cesti, koja je time postala jedna od najdužih testnih ruta na svijetu. Čitavi projekt je započeo početkom ove godine, testovi krajem ožujka, a planirano je da sve traje devet mjeseci. Pametni senzori osnažit će vozila za komunikaciju s drugim vozilima, pješacima, biciklistima, parkirnim mjestima, infrastrukturom i zgradama, kako bi se omogućila učinkovita, brža i preciznija razmjena podataka. Cilj je značajno poboljšati sigurnost na cestama i učinkovitost prometa, i istražiti mogućnosti koje vozila imaju za komunikaciju s okolinom.

Venessa Wong, direktorica poslovnog razvoja Scania China

Suradnja s ASTRI omogućuje Scaniji da istraži više mogućnosti kako poboljšati učinkovitost i podržati razvoj proizvoda daljnjim razumijevanjem ponašanja u vožnji u sigurnom okruženju. „Ovo je izvrsna prilika da nas pripremimo za prelazak na elektrifikaciju i autonomna vozila u Hong Kongu. U prvoj fazi koristit ćemo naš Volkswagen Transporter, a slijedi ga gradska paleta Scania kamiona i autobusa!”, rekla je Venessa Wong, drektorica poslovnog razvoja tvrtke Scania China. Scania je distributer i VW komercijalnih vozila u Hong Kongu i Macau, što objašnjava zašto se ona koriste u ovom testiranju. U prvoj fazi projekta je na Volkswagen Transporter ugrađena jedinica s tehnologijom C-V2X (Cellular – Vehicle to Everything).

Pored toga što Tratonova vozila dolaze s komunikatorom koji nadzire ponašanje u vozilu, performanse vozila i razinu emisija, uz ugrađenu jedinicu vrtke ASTRI vozilo zna više o vlastitom okruženju i moći će prenijeti te podatke vozaču, ili čak izvršiti sigurnosne mjere ako vozač ne reagira dovoljno brzo. Uz to, sustavi za upravljanje prometom bit će bolje informirani o situacijama na cestama uživo, što omogućuje poboljšano upravljanje infrastrukturom, kako bi se promet odvijao nesmetano i učinkovito. Signal CAN (Controller Area Network) tako omogućuje interakciju sa senzorima postavljenim duž rute. Očekivanje od ovog projekta je da u Hong Kongu ubrza pomak prema pametnijem, sigurnijem i učinkovitijem prijevozu. U međuvremenu, povećavajući svijest javnosti o novoj tehnologiji i o tome kako ona može poboljšati okoliš i njihov život podržavajući stvaranje pametnijeg i održivog grada.

Comments

comments