Kada je u pitanju Fordov komercijalni program tad je jedno veliko poglavlje pred nama. U nepune dvije godine proizvođač s plavim ovalom predstavio je potpuno novu paletu svojih lakih teretnjaka a obnova flote završena je novim Courierom. Kao i prije, Courier je u paleti Forda najmanji dostavnjak, zadužen za gradske borbe. Sukladno novoj nomenklaturi dobio je i prefiks Transit, što govori kako je riječ o teretnom vozilu iz Fordove game. Kompaktan i prilagodljiv, u klasu donosi jednu novu razinu tehnologije i funkcionalnosti, također i sigurnosne značajke na razini onih u modernim putničkim automobilima. Važna riječ kod novog Couriera je i connectivity (povezivanje) zahvaljujući naprednom sustavu Ford SYNC s opcijom pomoći u slučaju potrebe. Iznutra, vozač uživa u ranom okruženju gotovo identičnom onome u monovolumenu B-Max. Unutrašnjost je kao i kod osobnih vozila vrlo kvalitetno izvedena, osim što su materijali ipak nešto tvrđi i time otporniji, a detalji poput pretinaca svuda po kabini, samo popravljaju „krvnu sliku“.
Tri su pogonske varijante na dispoziciji kupcima, dva dizela i jedan benzinski motor. Naravno, to je 1,0 litreni trocilindarski EcoBoost koji razvija okruglo 100 KS uz potrošnju koja bi trebala biti na razini modela s dizelom. Emisija CO2 je 119 g/km. Slabiji dizel je 1,5 litreni sa 75 KS i emisijom CO2 od svega 103 g/km. Snažniji dizelaš je 1.6 litreni Duratorq TDCi s 95 KS i 97 grama CO2 po kilometru. Vozna svojstva Courier je zadržao u skladu znaka koji nosi. Živahan, vozljiv, precizan i ugodan na upravljaču, s tako dobro izbalansiranim ovjesom da se osjećate sigurno i pri punom opterećenju. Prodaja posljednje predstavljenog u seriji Transita već je krenula kod naših ovlaštenih trgovaca.