Ford predstavio novi Connect Tourneo

Prvi proizvod nastao povezivanjem odjela lakih gospodarskih vozila Forda i Volkswagena je kompaktni Ford Connect Tourneo koji je izravnao nastao iz najnovije generacije Caddyja

Gotovo desetljeće stari Fordov laki dostavnjak dobija zamjenu, ovog puta ne baziranu na Focusu nego Golfu 8 i Caddyju. Izvana se Connect prije svega razlikuje po prednjem dijelu koji je kao preslikan s novog Ford Explorera, te drugačijom grafikom stražnjih svjetala, i bit će dostupan u dvije duljine karoserije. Na raspolaganju su četiri razine opreme: Trend, Titanium, Sport i Active. Svaka specifikacija dobiva niz prilagodbi stilova specifičnih za model, a na samom vrhu su dinamično orijentirani sport i Active inspiriran SUV-om.

U obje karoserijske verzije može imati sedam sjedala. Kad se ne koriste, drugi i treći red može se preklopiti (nasloni), prevrnuti (sjedala) ili ukloniti kako bi se oslobodio prostor za prtljagu, sportsku opremu ili neki finiji teret. Kraća verzija ima volumen prtljažnika do 2.600 litara, dok drugi može progutati do 3.100 litara (oba s uklonjenim stražnjim sjedalima). Tu je također i sklopivo suvozačevo sjedalo koje omogućuje prijevoz predmeta dužine do tri metra. Vozačko okruženje je ko u Caddyju, doduše s Plavim ovalom na volanu.

Trend modeli standardno dolaze s 8,25-inčnim središnjim dodirnim zaslonom infotainmenta, dok je u modelima od Titaniuma naviše on 10-inčni. Njime se upravlja navigacijom, audio sustavom i klimatizacijom, dok su druge značajke, poput povezanog telefona, informacija o vozilu i audio konfiguracije, grupirane u podizbornicima. Na raspolaganju je čak 19 različitih tehnologija asistencije vozaču, uključujući i Pro Trailer Backup Assist za olakšavanje manevara prilikom vuče prikolice.

Tri su motora u ponudi. Benzinska je opcija 1,5-litreni 4-cilindrični EcoBoost sa 114 KS i 220 Nm; standardno je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će 7-stupanjski automatski Powershift biti dostupan uz doplatu. Dva dizelska motora oznake EcoBlue temelje se na istom 2,0-litrenom 4-cilindričnom agregatu. Slabiji model ima 102 KS i 280 Nm, dok jača verzija razvija 122 KS i 320 Nm. Oba motora standardno dolaze uz 6-stupanjski ručnim mjenjač, dok se snažnija opcija može specificirati sa 7-stupanjskim automatikom.

Snažniji turbodizel se hvali visokom učinkovitošću potrošnje goriva, što se očituje u deklariranoj kombiniranoj potrošnji od 4,8 l/100 km i emisijom CO2 od 126 g/km. Također, model sa 120 KS i ručnim mjenjačem može biti opcijski opremljen pogonom na sva četiri kotača i zaštitom podvozja. Osim putničke, Ford će uskoro predstaviti i dostavnu verziju, također u dvije duljine karoserije. Novi Tourneo Connect bit će dostupan za narudžbe na europskim tržištima početkom 2022. godine kada će biti poznate i cijene, a prve isporuke kupcima slijede na proljeće.

Comments

comments