Flieglovi noviteti na IAA Transportation 2022

Na ovogodišnjem IAA Fliegl predstavlja koncepte prikolica s održivim inovativnim karakterom, a odlikuju ih njihova troškovna učinkovitost, maksimiziranje nosivosti, stabilnost, trajnost i konkretna korist za kupca

Na svojim sajamskim štandovima u hali 27/C37 i u Freigelände K42, Fliegl će u Hannoveru ove jeseni predstaviti revidiranu ponudu svojih prikolica i poluprikolica koje su nanovo osmišljene do svakog detalja. Zvijezda izložbenog prostora će im biti MegaRunner X-tra Long Efficiency, koja uz dodatnih 8 cm u usporedbi s ‘normalnom’ produljenom poluprikolicom, nudi još više prostora za dodatnu europaletu. Tako je dodatna utovarna duljina 1,48 m u usporedbi sa standardnim prikolicama. U Flieglu kažu kako je vrlo učinkovita, isplativa u uporabi i ekonomična. Pod ceradom nudi impresivnu unutarnju duljinu od 15,03 m za prijevoz dugih tereta. Drugim riječima, X-tra Long ima 3% više mjesta za pohranu od “normalnog” X-tra Longa 9% više skladišnog prostora od standardne prikolice s ceradom, 9% više volumena te za 9% nižu emisiju CO2.

Izrađena kao poluprikolica za ukrcaj metala u kolutovima i opremljena širokim izborom opcija za učvršćivanje tereta,
RoadRunner Coil Greenlight predstavlja Flieglov svestrani program za osiguranje tereta, uključujući novi prijevozni sustav koji će prvi put biti prikazan na IAA. Zbog svoje optimizirane konstrukcije okvira, prikolica ima neto masu od oko 6000 kilograma (bez dodatno ugrađenog transportnih sustava) i impresivnu nosivost od preko 28 tona. Korito za kolutove je dugo 7040 mm i može primiti zavojnice promjera od 900 do 2100 mm. Za njihovo pričvršćivanje postoje tri para nosača i devet pari ojačanih ušica za vezivanje. To podrazumijeva, da uz široku ponudu druge opreme za pričvršćivanje tereta, RoadRunner dolazi s certifikatom za osiguranje tereta prema EN 12642 XL i DC 9.5.

Flieglova nova Vario šasija, Vario V3, ispunjava sve zahtjeve kontejnerske logistike, ima optimalno okomito opterećenje i postiže bodove s maksimalnom varijabilnošću i fleksibilnošću. Sada je tako težina praznog vozila u ovoj novoj seriji 4700 kg. To špediterima i vozačima daje sigurnost da uvijek imaju rezervu za dodatnu težinu i mogu transportirati zapečaćene kontejnere. Konkretno, nove kontejnerske šasije koriste se za prijevoz punih kontejnera u području kombiniranog transporta. Imaju prednji, središnji i stražnji pocinčani nastavak za prijevoz raznih kontejnera od 20 do 45 stopa. Posebnost je da visina grla okvira odgovara visini brava kontejnera. Drugim riječima, okvir vozila je dovoljno nizak (kao kontejnerski tunel) tako da V3 može voziti s manjom visinom spojnice i nema problema s ograničenjem visine. To znači da je se također može koristiti za prijevoz preko granica i unutar Švicarske.

Po prvi put, Fliegl na sajmu predstavlja svoje kompaktne poluprikolice, TWP 180 i ZWP 180, kao alternativu poluprikolicama za prijevoz izmjenjivih sanduka. Cilj je tržišna niša između klasičnih poluprikolica kojima se teže manevrira na uskom prostoru i u gradu i dostavnih/distribucijskih vozila koja su često dovoljna samo za prijevoz na kratke udaljenosti; recimo između dva skladišta. S ovim kompaktnim jedno i dvoosovinskim poluprikolicama Fliegl odgovara na specifične zahtjeve kupaca, omogućujući im da univerzalno koriste svoja vozila za vuču poluprikolica. Kao rezultat svog posebnog dizajna, Fliegl SES Single ubija nekoliko muha jednim udarcem.

Kratka, okretna i lako upravljiva – poluprikolica stiže do teško dostupnih odredišta na lokalnim cestama, u gradu i u shuttle prijevozu. Može prevoziti i izmjenjive “boxove” duljine 7,45 m i 7,82 m ili 20′ kontejnere. Kratka prikolica ima osovinu s dopuštenim opterećenjem od 9 t, što je dovoljno za većinu lakih izmjenjivih nadogradnji. Osim toga, nudi sve konvencionalne izmjenjive prikolice i desetak različitih vozila te vrste; kao tandem ili tridem i u niskoj verziji Jumbo. Na IAA ćemo još vidjeti ZWP V-Stream, dvoosovinsku prikolicu s izmjenjivim sandukom, koja je u osnovnoj izvedbi prazna teška samo cca. dvije tone, kao i Fliegl Revolution kipersku poluprikolicu s nevjerojatnom masom praznog vozila ispod 4 t. – 3940 kg, što je najmanja masa praznog vozila od svih kiperskih poluprikolica u industriji.

Ukratko, emitira značajno niže emisije CO2, uz veću nosivost i u konačnici donosi više profita. Pored toga, uz korisni volumen od 25 m³ jamči visoku stabilnost i izvrsnu ravnotežu, te ima široki izbor dodatne opreme. prikolica je teška samo 3.940 kg. Ova aluminijska kiperska poluprikolica tako omogućuje tvrtkama postizanje maksimalne vrijednosti njihovih transportnih operacija. Konačno, predstavit će se i poluprikolica s pomičnim podom SDS 390 X-tra Long – koja može prevesti 11 m3 tereta više po vožnji. Njen impresivni utovarni volumen od 101 m3 predstavlja povećanje od oko dvanaest posto u odnosu na 90 m3 konvencionalnih usporedivih prikolica. Nosivost od preko 27 t naglašava ovu prednost, pa se ovaj model isplati već od prve vožnje.



Comments

comments