Od prvog predstavljanja, naručeno je 108.000 Dacia Springa, čime je dokazano da itekako nadilazi očekivanja kupaca. Ponuda modela sada je proširena izvedbom Cargo za poslovne kupce, te verzijom Extreme s jačim motorom od 65 KS
Dacia Spring predstavljen je u proljeće 2021. te je do danas privukao više od 108.000 kupaca. Uspjeh tog automobila nezaustavljivo se gradi već mjesecima, a njegov prodajni rezultat još je impresivniji uzmemo li u obzir da glavninu kupaca čine privatni kupci (tri od četiri kupca Dacije Spring). Godine 2022. Spring je prodan u 48.900 primjeraka (75 % više u usporedbi s 2021.) te je postao treći najprodavaniji električni automobil na tržištu privatnih kupaca u Europi. U Hrvatskoj je u 2022. godini isporučena 121 električna Dacija.
Kako bi se zadržal ili dodatno povećali dobri prodajni rezultati, ponuda modela sada je proširena, a svakako je zanimljiv model Cargo. Jer, neometan pristup gradskim središtima posebno je važan trgovcima i dostavljačima koji u tu svrhu traže čišća rješenja mobilnosti. Bez obzira na to je li riječ o posljednjoj fazi dostave s nultom stopom emisija ili prijevozu robe kao takvom, Spring se sad ovdje nameće kao jednostavno i pristupačno rješenje.

Za teretnu verziju svog mini SUV-a Dacia je odlučila ukloniti stražnju klupu, čime je prtljažni prostor s 300 L povećan na ravno tisuću litara. Gospodarska izvedba Springa nastaje izravno u tvornici (razred N1), tako što se prednji i stražnji dio putničkog prostora odijele pregradnom stijenom, te se u vozilo ugrade kukice za pričvršćivanje tereta. Izvedbu Cargo bez stražnjih sjedala tako osim velikog utovarnog kapaciteta odlikuje nosivost veća od 350 kg te doseg jednak onomu putničke izvedbe (220 km u mješovitom ciklusu vožnje WLTP i do 295 km u gradskom ciklusu vožnje WLTP) s konstantnom brzinom i vremenskim uvjetima blizu idealnih.
Spring ima električni motor koji razvija 45 KS i uparen je s baterijom od 26,8 kW. Neopterećen, s motorom Electric 45, teži 970 kg, dok inačica s novim jačim motorom Electric 65 teži 975 kg. Zahvaljujući tim vrijednostima, Spring je jedini model na popisu Top 20 električnih automobila Europe koji teži manje od jedne tone. Njegova laka baterija (188 kg) omogućila je proizvodnju kompaktnog vozila uz manju potrošnju resursa. Slijedom toga, Springov motor troši manje energije u usporedbi s električnim vozilima koja su redom znatno veće mase.

Vanjski dizajn Springa je vrlo sličan bratskom modelu Renault Kwid, s uskim prednjim svjetlima, velikom rešetkom s kromiranim detaljima i Dacia logom. Sa stražnje strane, Spring je bio sličan Dacijinom Sanderu izdanom iste godine, s redizajniranim stražnjim branikom. Jedina vanjska boja za teretnu verziju je bijela. Iznutra nudi jednostavnu, dobro sastavljenu kabinu, čiji se dizajn interijera ne razlikuje previše od starijih verzija Sandera. Standardne značajke uključuju električni paket, klima uređaj, 14-inčne kotače i crne vanjske ručke na vratima i poklopce retrovizora. Rezervna guma nije dostupna, Dacia je odlučila iskoristiti taj prostor za teret.
Poput Sandera Stepway, Dustera i Joggera, i Spring je dobio verziju Extreme. Prepoznatljiva sivozelena vanjska boja, te off-road detalji i posebne presvlake sjedala izdvajaju ga od ostalih. Uz ovu novu verziju, Dacia predstavlja i novi motor ELECTRIC 65 (65 KS / 48 kW), dostupan samo za inačicu Spring Extreme. Kombiniran je s novorazvijenim mjenjačem koji povećava okretni moment koji se prenosi prema kotačima. Osim toga, novi električni motor postiže sjajno ubrzanje i učinkovito prikuplja energiju na dugim stazama.

Osnažen novim motorom, Spring Extreme ostvaruje doseg od 220 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) i 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u). Inače, podaci prikupljeni iz dosad prodanih Springova pokazuju kako je njegova uporaba posve u skladu s laganom i kompaktnom konstrukcijom vozila. Vozači u prosjeku dnevno prijeđu 31 km, pri čemu 68 % njih prijeđe manje od 30 km. Iako je potpuno napunjena baterija dostatna za čitav tjedan vožnje, vozači imaju naviku češće puniti svoje vozilo.
Vozači Springa u prosjeku dnevno odrade 5,4 vožnji. Iako ga kupci najčešće kupuju kao drugi automobil, u 90 % kućanstava koja imaju više vozila upravo je Spring glavni izbor za svakodnevna putovanja. Njegovi vozači u prosjeku voze brzinom od 26 km/h, što potvrđuje usklađenost modela s njihovim svakodnevnim potrebama za mobilnošću. I na kraju, činjenica je da Spring daje neporecivu prednost električnoj mobilnosti, budući da ga je čak 93 % kupaca odabralo za svoj prvi električni automobil. Spring Cargo u Hrvatskoj stoji 24.700 Eura, dok za Extreme treba izbrojati dodatnih tisuću eura.