Continental i VDL Coach zajedno razvijaju gume

Na Continentalovom poligonu Contidrom u Njemačkoj trenutno se testiraju prototipovi guma za električne gradske autobuse

Dva velika europska proizvođača, jedan autobusa a drugi pneumatika i cjelovitih tehnoloških rješenja za autoindustriju, udružili su snage i zajednički razvijaju početne prototipove guma koje će biti isključivo namijenjene gradskim autobusima na električni pogon. Kao i kod svih električnih vozila i gume za autobuse su izložene većem okretnom momentu pri kretanju i ubrzavanju, no kod njihovog razvoja za autobuse uključena su i druga razmatranja, budući da gume u gradskom prometu moraju biti vrlo tihe, te pružiti potrebnu udobnost. Pored toga, usporavanje i kočenje se koristi za rekuperaciju energije i dopunjavanje baterija, što dovodi do povećanja dosega.

U usporedbi s konvencionalnim autobusima, kod električnih su gume i pogonske osovine tako dodatno opterećene. Zbog toga se gume za električne autobuse moraju nositi s težim zahtjevima u odnosu na guma na klasičnim autobusima, a istovremeno moraju prijeći istu kilometražu i ispunjavati iste sigurnosne standarde. Kompromisi između kilometraže, kočenja i performansi upravljanja su tehnički vrlo zahtjevni. Električni autobusi VDL već jure Contidromom, a koriste gume koje je izradio odjel za izradu prototipova u Hanover-Stöckenu, s ručno izrezbarenim profilom gazećeg sloja.

Comments

comments