Ovo netipično vozilo za sve terene i sva godišnja doba predstavljeno je 16. svibnja 1968. na golf terenu u Deauvilleu i zavelo je čitavu jednu generaciju svojom modularnošću, praktičnošću i za Citroen poslovičnom ekonomičnosti
Ako je u ponudi Citoena postojalo nešto originalnije i otkačenije od Spačeka to je svakako bio Mehari, Postao je kultni model Citroëna i globalno u automobilskom svijetu, ali i u raznim svakodnevnim ili neuobičajenim okruženjima poput francuske vojske ili pak – kina. Bilo je to 16. svibnja 1968., prije 55 godina, u središtu francuskog studentskog prosvjednog pokreta; Citroën je predstavio svoje novo vozilo na golf terenu u Deauvilleu: Mehari.
Netipična ponuda pick-upa “snažnog” od 28 do 32 KS, s karoserijom od ABS (akrilonitril butadien stiren) plastike koju je dizajnirao Roland de La Poype. Izgrađen na platformi Dyane 6, predstavljen je s imenom Dyane 6 Mehari. Proizvodio se gotovo 20 godina, između 1968. i 1987., u kom periodu je napravljeno 144.953 primjeraka (uključujući 1.213 4×4 Meharija), čineći iznenađujući uspjeh za ovo neobično vozilo.

Najvećim dijelom se proizvodio u tvornici Citroën u Forestu u Belgiji, ali i u sedam drugih tvornica u Francuskoj, Španjolskoj i Portugalu. Ime Mehari dolazi od muškog imena Mehari kojim se nazivaju dromedari u sjevernoj Africi i Sahari. Ove su životinje poznate po svojoj terenskoj sposobnosti, otporu i prisebnosti. Mehari je bio vozilo vozilo za sve generacije, s mnogo kapaciteta i još više šarma koje je moglo prevoziti i robu i putnike na velike udaljenosti, te bio prilagođen svim terenima.
Izvana se na prvi pogled Mehari baš i ne čini primjerenim za sva godišnja doba, jer više izgleda kao mali kabriolet koji se koristi tijekom ljetnih praznika. Zahvaljujući zimskoj presvlaci, automobil je mogao biti potpuno zabrtvljen, tako da se može koristiti tijekom cijele godine. Mehari je vrlo modularan, može transformirati stražnji dio podnice u naslon za leđa, što mu omogućuje dodavanje dvaju stražnjih sjedala i na taj način može primiti do četiri putnika.

Zamišljen je da se može koristiti u širokom rasponu potreba korisnika, prevozeći različite terete i putnike s vječnim osmjehom na licu. Karoserija automobila sastoji se od samo 11 lako popravljivih dijelova i može se očistiti jednim mlazom vode i iznutra i izvana. To automobil čini lakim za održavanje i ekonomičnim za korisnike. Ovaj netipični, modularni i ekonomični koncept je dizajniran s modernim materijalima za to vrijeme i inovativnom karoserijom.
Tijekom godina postao je prava automobilska ikona. Iako se proizvodio gotovo 20 godina, Mehari je imao samo tri različite verzije, uključujući dvije ograničene edicije. Prva je Méhari plage, sa svojim ljetnim izgledom i kričavo žutom bojom, koji se prodavao u Španjolskoj i Portugalu. A u travnju 1983. Méhari Azur lansiran je na francusko, talijansko i portugalsko tržište u samo 700 jedinica.

Godine 1979. Citroën je predstavio novu varijantu s verzijom 4×4, koja je nudila slobodu kojoj nema premca ni danas. Posebno je bio zanimljiv tijelima javne uprave kao što su policija, carina, zračne luke, trkališta i mnogi drugi, ali i za trgovce, obrtnike i privatne osobe. Imao je priliku imati dugu karijeru u francuskoj vojsci, koja je između 1972. i 1987. godine naručila ukupno čak 11.457 Meharija.
Mehari 4×4 imao je karijeru u medicinskoj pomoći na cestama svijeta. Sudjelovao je na reliju Pariz-Dakar 1980. godine, na kojem je unajmljeno deset 4×4 Meharija kako bi uzduž rute njima medicinske ekipe mogle pružati pomoć. Naposljetku, Mehariji su ostvarili sjajnu kinematografsku karijeru, posebice zahvaljujući slavnoj filmskoj seriji Le gendarme de Saint Tropez s Louisom de Funèsom u glavnoj ulozi.