Goodyear je predstavio najnoviji dodatak asortimanu guma za autobuse Urbanmax, novim gumama Commuter, s kojima popunjavae prazninu između pneumatika za urbani promet i onih za dugolinijski prijevoz putnika
Nova guma je razvijena posebno za autobuse koji voze na međugradskim i gradskim rutama po sustavu “parkiraj se i vozi”, kojih je sve veći broj u Europi. Također, gume Urbanmax Commuter odgovaraju i zahtjevima elektrifikacije, pa su pogodne za korištenje i na električnim i hibridnim autobusima. Ovakva fleksibilnost u primjeni smanjuje zahtjeve operatera za skladištenjem, te smanjuje složenost upravljanja gumama, što posebno cijene operateri velikih voznih parkova.
Što je još važnije, guma ispunjava ključne zahtjeve koji se postavljaju pred električne i hibridne autobuse, jer ima povećanu nosviost. Tako na primjer, guma dimenzija 295/80 R 22.5 ima index nosivosti 156/149 L (156 = 4.000 kg), što znači da podnosi osovinsko opterećenje od osam tona. Također, budući da su predviđene za relacije dužine između 20 i 100 km, kod ovih guma je manje trošenje gaznog sloja, i posebno bokova, nego kod guma za gradski promet. Zbog toga joj je prilagođena konstrukcija bokova što rezultira i udobnijom vožnjom.

Naravno, ove gume imaju RFID (Radio Frequency Identification) identifikaciju, što pomaže operaterima voznih parkova da učinkovitije upravljaju raspoloživim gumama, i skraćuju vrijeme prilikom kontrole istrošenosti. Guma također ima takozvane IntelliMax žljebove za smanjenje habanja gazećeg sloja i poboljšanje prianjanja i stabilnosti. Flexomatic lamele i blokovi gaznog sloja poboljšavaju vuču i kočenje, a 3D lamele se međusobno blokiraju i ograničavaju kretanje blokova, čime se poboljšava kvaliteta vožnje zimi. Ove gume nose i oznaku 3PMSF (3-Peak Mountain Snowflake), odnosno certifikat za zimsku upotrebu, omogućujući korištenje tijekom čitave godine.
Javni prijevoz bilježi porast popularnosti širom Europe, pa izvještaji predviđaju porast potražnje za autobusnim uslugama u naredne četiri godine, s prosječnom godišnjom stopom rasta od 4,44% do 2027. godine. Veliki dio potražnje za međugradskim prijevozom potječe od postpandemijskog trenda takozvanog hibridnog rada (jedan dan rad od kuće, jedan dan rad u uredu). Svaki dan se smanjuje broj putnika, a putnici pokušavaju izbjeći vožnju u špici.