Poznati proizvođač dizelskih motora uspostavlja marku Accelera, koja nudi raznovrstan portfelj rješenja s nultom emisijom za mnoge od najvažnijih svjetskih industrija osnažujući klijente da ubrzaju svoj prijelaz na održivu budućnost
Cummins je možda poznat po svojim dizelskim motorima, ali tvrtka već neko vrijeme isto tako izrađuje hardver za vozila na vodik i električnu energiju. To uključuje baterije, pogonske sustave, elektrolizere, e-osovine, pa čak i vodikove gorivne ćelije. Lansiranje Accelere, novog brenda poslovne jedinice New Power, koji će kombinirati sve svoje EV i vodikove tehnologije, značajan je korak naprijed u nastojanjima Cumminsa da postigne svoju strategiju Destination Zero, usmjerenu na razvoj tehnologija za postizanje nulte emisije u svom portfelju proizvoda.
Tijekom proteklih nekoliko godina, Cummins je uložio više od 1,5 milijardi dolara u istraživanje i tehnologiju, kapital i akvizicije kako bi izgradio Accelerino vodstvo i tehnološke sposobnosti. Accelera je sada globalni lider u tehnologijama nulte emisije, pružajući električna baterijska rješenja i električna rješenja s gorivim ćelijama u komercijalnim i industrijskim aplikacijama sa stotinama elektrolizera koji danas proizvode vodik diljem svijeta.

“Pokretanje ove nove robne marke dodatno usredotočuje naše poslovanje i omogućuje nam da ostanemo ispred stalno promjenjivog pogleda prema nultoj emisiji”, rekla je Amy Davis, koja će biti predsjednica Accelere. “Iskorištavanjem Cumminsovog dubokog razumijevanja potreba naših kupaca i zahtjeva njihovih aplikacija, Accelera će isporučiti vodeće tehnologije s nultom emisijom nužne za dostizanje ugljične neutralnosti.”, dodala je. Ova strategija uskoro će dovesti do toga da Accelera i proizvođač školskih autobusa Blue Bird ubrzaju napore za izgradnju flote od 1000 školskih autobusa na električni pogon u sljedećih 12 do 18 mjeseci, efektivno udvostručivši broj autobusa koje su dvije tvrtke dosad napravile.
S tih tisuću novih električnih školskih autobusa na cestama, godišnje će se spriječiti ispuštanje 10.600 metričkih tona štetnih emisija ugljika u atmosferu. Blue Bird nije jedini u proizvodnji električnih školskih autobusa, ali ostaje još mnogo posla kako bi se nacionalna flota, uglavnom s dizelskim motorima, pretvorila u vozni park s nultom emisijom. Na saveznoj razini, dvostranački zakon o infrastrukturi ponudio je program sufinanciranja nabave školskih autobusa bez emisija, s dostupnih pet milijardi dolara.

Accelera će također raditi na izgradnji sustava elektrolizatora s membranom za izmjenu protona (PEM) od 90 megavata – jednog od tri glavna tipa elektrolizatora, za proizvodnju vodikovog goriva u onome što će biti najveći projekt elektrolizera koji je Cummins do sada planirao. Ova vrsta sustava koristi ionski vodljivu čvrstu polimernu elektrolitsku membranu za proizvodnju vodika. U ovom procesu vodik se proizvodi elektrolizom, s vodikovim protonima koji prolaze kroz membranu kako bi stvorili vodikov plin, koji se zatim pohranjuje u tom stanju da bi se koristio kao gorivo za razne industrijske primjene.
PEM sustav od 90 megavata bit će instaliran u tvornici Varennes Carbon Recycling u Quebecu u Kanadi, koja radi na pretvaranju otpada koji se ne može reciklirati u biogoriva i druge kemikalije. “Uspostavljanje Accelere pojačava našu predanost vodstvu u rješenjima s nultim emisijama i ističe našu neusporedivu sposobnost da iskoristimo naše duboko razumijevanje potreba i aplikacija naših kupaca, tehničku stručnost i široku mrežu usluga i podrške kako bismo hodali ruku pod ruku s našim klijentima kroz čitavu energetsku tranziciju”, rekla je predsjednica i glavna izvršna direktorica Cumminsa Jennifer Rumsey.