Kuehne+Nagel, jedna od vodećih svjetskih transportnih i logističkih kompanija, primila je prvu isporuku od 23 16-tonska električna kamiona Renault Trucks E-Tech D koja će se koristiti za usluge cestovnog prijevoza u Francuskoj
Kako bi obilježio ovu prigodu, Xavier Léger, generalni direktor cestovne logistike u Kuehne+Nagel France, na ceremoniji primopredaje održanoj na kurirskoj lokaciji Villefranche-sur-Saône je poželio dobrodošlicu Christopheu Martinu, generalnom direktoru Renault Trucks France. U zajedničkoj izjavi kažu kako su obje kompanije predane doprinijeti globalnim ciljevima ugljične neutralnosti postavljanjem ciljeva potvrđenih od strane Science Based Targets (SBTi). Kuehne+Nagel je stoga najavio svoju namjeru povećanja broja električnih vozila kojima upravlja kako bi ispunio svoje ciljeve smanjenja CO2 do 2030. godine.
Ovaj korak priprema tvrtku za zabranu ulaska vozila koja najviše zagađuju okoliš u francuske gradove. Xavier Léger, direktor cestovne logistike u Kueh+Nenagel France, objasnio je predanost svoje kompanije elektrifikaciji njihove impresivne cestovne flote: “Imamo široku mrežu za prikupljanje pošiljaka od 56 agencija diljem Francuske, s mnogo ruta na kratkim i srednjim udaljenostima koje se mogu pokriti električnim vozilima. Ekološka i energetska tranzicija izazov je koji se tiče svih nas i ponosni smo što, kao glavni igrač u prometnom sektoru, možemo učiniti svoj dio posla i omogućiti našim klijentima smanjenje emisija koje stvara promet.”

Iako još uvijek postoje tehnološki izazovi u postizanju niskougljičnog prijelaza u transportu na velike udaljenosti, Kuehne+Nagel poduzima konkretne mjere i već koristi oko 60 kamiona koji rade na hidrotretiranim biljnim uljima (HVO). Ove prijelazne tehnologije već smanjuju emisije ugljika iz cestovnog prometa do 83%, prema Francuskoj agenciji za okoliš i upravljanje energijom (ADEME). Sa svoje strane, Renault Trucks, lider u električnoj mobilnosti u Francuskoj, krenuo je u transformaciju svog cjelokupnog poslovanja i ponude, posebice elektrifikacijom svog cjelokupnog asortimana vozila. Proizvođačev cilj je postići 50% prodaje potpuno električnih vozila do 2030. Od 2040. će prodavati samo kamione bez fosilnog pogona.
“Ponosni smo što podržavamo Kuehne+Nagel u njihovoj energetskoj tranziciji, koju danas utjelovljuju ova 23 kamiona Renault Trucks E-Tech D. Osim isporuke vozila, blisko smo surađivali s partnerskom tvrtkom od njegove najranije namjere da dekarbonizira svoju flotu: od studija i analiza zahtjeva za praćenje implementacije i rada!”, objasnio je Christophe Martin, generalni direktor Renault Trucks Francuska. „Uvođenjem ovih potpuno električnih vozila proizvedenih u Francuskoj, Kuehne+Nagel će moći nastaviti svoje poslovanje s istim dometom i nosivošću te pristupiti gradskim središtima bez obzira na ograničenja ili propise koji su na snazi, bez izravnih emisija CO2 ili zagađenja bukom!”, dodaje.

U konfiguraciji koju je odabrao Kuehne+Nagel, 23 16 tonska kamiona Renault Trucks E-Tech D imaju utovarni kapacitet od 18 ili 21 palete i opremljeni su s pet paketa baterija od 66 kWh za domet od 235 km s jednim punjenjem, sve do kraja životnog vijeka vozila. Ovi električni kamioni, koji će biti dodijeljeni na osam lokacija Kuehne+Nagel u Francuskoj, trebali bi prijeći prosječno 180 km dnevno, omogućujući prijevozniku smanjenje emisije CO2 za 730 tona godišnje. Za veću sigurnost vozača i sudionika u prometu, naručitelj je odlučio opremiti svaki električni kamion s dvije kamere i četiri senzora.