Kässbohrer
Na press konferenciji je obznanjeno kako je Kässbohrer najbrže rastući europski proizvođač poluprikolica u prvih osam mjeseci ove godine, i to na ključnim tržištima poput Njemačke, Poljske, Nizozemske, Italije i Rusije. Tko ne bi bio zadovoljan porastom prodaje od čak 27%! Tražene su im i labudice, proizvodne pogone proširili su za čak tri puta.
U sustav kataforeze u tvornici Adapazari ljetos su uložili 10 milijuna € tako da u svakoj smjeni može obraditi 40 šasija za poluprikolice. Konačni plan: 20,000 jedinica godišnje te prihod od 500 milijuna Eura godišnje do 2018.
Fliegl
Predstavljena je nova generacija uspješnog Vario podvozja naziva Vario Chassis V2+, namijenjena prijevozu kontejnera od 40 i 45 stopa. Kiper ‘Asphaltprofi Thermo’ posebno je konstruiran prema zahtjevima njemačke građevinske industrije gdje je od sljedeće godine obvezna uporaba vozila s nadzorom temperature kod gradnje saveznih cesta i autocesta. Ponuda poluprikolica s ceradom je također osvježena uz dodatak sustava Quick Lock.
Kögel
Pod sloganom: tradicija, iskustvo, kompetencija, ovaj proizvođač je iskoristio IAA za proslavu vrijednog jubileja, 80 godina postojanja. Njihova glavna zvijezda bila je poluprikolica Kögel Mega s hibridnim mehanizmom brzog otvaranja. Pored nje vidjeli smo drugu generaciju poluprikolice FlexiUse s podesivim platnenim krovom, unaprijeđenu hladnjaču Cool – PurFerro quality te blago izoliranu Kögel Box – PurFerro quality, pogodnu za prijevoz elektronske opreme, boja ili hrane koja na cilj mora stići hladna i suha.
Krone
Najveća novost bila je vlastita osovina za prikolice tako da će ubuduće Krone isporučivati 100 postotno vlastite proizvode, i to pod sloganom ”All in Krone”. Tu je i vrlo veliko LED stražnje svjetlo u kojem se projicira logo Kronea a izrađeno je u suradnji s Hellom. Nova Coil Liner Ultra Plus poluprikolica teška je svega 5,85 kg, dok je Mega Liner sa sustavom MultiTyre Concept certificiran za prijevoz pneumatika.
Schmitz Cargobull
Kako bi zadovoljili PIEK standarde (buka ispod 60dB(A) na 7.5 metara daljine) koje su usvojile neke europske zemlje (Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Belgija…) Schmitz Cargobull je razvio novi tihi pomični pod s oznakom MF6. Predstavili su i novu generaciju lakih prikolica koja omogućuje ukrcaj 10 posto više tereta, S.CS GENIOS.
Schwarzmuller
Imali su tri velike novosti: kipersku poluprikolicu nove generacije koja uz 4700 kg neto težine omogućuje, ovisno o traktoru, nosivost veću od 28 tona. Zatim je tu fleksibilna platforma za jednostavan prijevoz dugačkih materijala, gotovih dijelova, građevinske opreme i kontejnera te ultralaka poluprikolica mase od svega 4.850 kg.