LBC Frakt AB je izabrao plug-in hibrid

Švedska transportna grupa želi biti u prvom planu u transformaciji u prijevoz bez fosilnih goriva, pa je nabavila priključni hibridni distribucijski kamion, Scania L 320 za čiste i glatke gradske isporuke

Hibridni kamion radi na električnu energiju proizvedenu u vlastitoj solarnoj elektrani tvrtke, na krovu teretnog terminala. Spremnik se puni HVO, organskim dizelom tretiranim vodikom, kako bi se smanjila emisija CO2 do 90 posto. Novi kamion uglavnom će prevoziti pića i drugu robu do trgovina i restorana u gradu Karlstad i oko njega, smještenom oko 250 km sjeverno od Göteborga. Predsjedatelj grupe Lars Reinholdsson želi uložiti ozbiljne napore kako bi se do 2030. uskladio s ekološkom mapom za transportno poslovanje u Švedskoj: „Vjerujemo da teški transport ide prema elektrifikaciji, ali želimo učiniti svoj dio i djelovati ovdje i sada. Već smo započeli s gorivom bez fosilnog porijekla, poput etanola i HVO-a u našim vozilima, pokušavajući prijeći na elektrifikaciju. Planiramo isporuku potpuno električnog BEV kamiona kasnije ove godine!”

Henrik Cassåsen većinu vremena vozi novi hibridni kamion. Oduševljen je svojim novim radnim okruženjem – i ne želi ga dijeliti sa svojim kolegama vozačima: “U načinu rada samo na električni pogon kamion je vrlo, vrlo tih. Budući da uokolo nema puno buke, samo otkucavanjem pokazivača smjera i laganim šuškanjem izvana, postajete puno mirniji kao osoba i jednostavno ne postajete toliko stresni!” Lokalne se općine slažu da je ovo dobitna formula za sve sudionike, posebno građane: “Da, prvo smanjujemo emisije, što nam daje bolju kvalitetu zraka u gradu; već smo ranije imali problema sa zagađenjem zraka u Karlstadu, pa je to zaista pozitivno”, kaže Henrik Lander, predsjedavajući obora za tehniku i nekretnine. “Kao drugo, dobivamo nižu razinu buke, što je također pozitivno, tako da ćemo dobiti tiši grad koji je ljepše posjetiti. Daje dvostruki učinak. “, dodaje.

Comments

comments