Hyundai Staria, nova generacija korejskog minivana

Razvijen za tvrtke i obitelji, ovaj futuristički monovolumen naći će se u prodaji na odabranim svjetskim tržištima već tijekom ove godine kao furgon i kao luksuzni shuttle

Bit će dostupno nekoliko verzija Starije, od prilično osnovnog dvosjeda sa zatvorenim teretnim prostorom, pa do verzija s do 11 sjedala koje ulaze u teritorij luksuznih automobila. Još nisu pokazali komercijalne verzije, ali ove koje vidimo imaju neobični dizajn koji bismo očekivali naći na Sajmu potrošačke elektronike ili SF filmu. Njegov prednji kraj nosi LED svjetlosnu traku pune širine postavljenu iznad nisko postavljenih farova i izuzetno široku rešetku. Straga se svjetla sastoje od pojedinačnih točkica koje izgledaju poput piksela, kao na Ioniqu 5.

Inovativna dizajnerska arhitektura vozila, s nižim bočnim linijama i velikim panoramskim prozorima, stvara prostrano i poticajno okruženje za putnike. Kokpit, koji je nalik onome na novom Tucsonu, usmjeren je na vozača i ima futuristički visokotehnološki izgled s prednjim zaslonom od 10,25 inča, središnjim dodirnim zaslonom i elektroničkom ručicom mjenjača u obliku gumba. Središnja konzola se razlikuje od verzije do verzije; svi imaju zaslon osjetljiv na dodir, ali u nekima je veći nego u drugima.

Interijer, inspiriran salonom jahte, ima pregršt polica i pretinaca za odlaganje. Velika kutija na mjestu središnje konzole opremljena je držačima za čaše, USB priključcima i dodatnim prostorom za odlaganje. U Hyundaiju kažu kako odabir modela Premium sa sedam sjedala, putnicima u drugom redu donosi sjedala za opuštanje koja se dodirom na gumb razvlače i pretvaraju u udoban naslonjač. To je značajka koju ne uživaju ni putnici prve klase u zrakoplovima. Alternativno, Premium s devet sjedala nudi sjedala u drugom redu koja se okreću, kako bi mogli u pokretu održati sastanak.

Kakve će sve pogonske opcije imati Staria, još nije otkriveno. Hyundaijeve slike potvrđuju da se osnovnije konfiguracije isporučuju s ručnim mjenjačem, dok skuplje razine opreme dobivaju automatski. Pogon na prednje kotače vjerojatno dolazi u standardnoj opremi, a ne bismo se iznenadili kad bismo ispod haube vidjeli četverocilindrične turbobenzince i hibridne motore, kao u novom Tucsonu. Naravno, očekuje se i potpuno električna izvedba. Hyundai će u potpunosti predstaviti ovaj model tijekom prve polovice godine, a na koja će sve tržišta, još nije obznanjeno.

Comments

comments