Croatia osiguranje predstavilo telematiku LaqoPrevent

U sklopu aplikacije nudi se nadzor, ocjenjivanje i korekcija načina vožnje, a sve s ciljem promicanja i povećanja sigurnosti, smanjenja rizika i odgovornog življenja

Tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe,  Croatia osiguranje, predstavilo je LaqoPrevent. Dio je ponude Croatijinog LAQO osiguranja, prvog u potpunosti digitalnog osigurateljnog rješenja na ovim prostorima.  S obzirom da LAQO trenutno nudi osiguranje motornih vozila, prva inicijativa u sklopu programa LaqoPreventa promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem naprednog tehnološkog rješenja telematike dostupne u sklopu LAQO aplikacije. Korisnici tako mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje i utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu te biti nagrađeni za odgovorno ponašanje i dobre rezultate.

Telematika je napredno tehnološko rješenje koje u primjeni omogućuje pojedincima da analiziraju i korigiraju svoje ponašanje u prometu. Ova tehnologija unutar LAQO aplikacije koju korisnici dobrovoljno aktiviraju na svojim mobitelima, prati način vožnje, prekomjernu brzinu, naglo kočenje i korištenje mobitela tijekom vožnje. Program nagrađuje dobre vozače pa će korisnicima s najboljim ocjenama biti omogućena ekskluzivna dodatna pokrića prilikom ugovaranja nove police osiguranja. U sklopu programa provodit će se i niz izazova i natječaja kojim će se korisnike dodatno pozivati na odgovornu vožnju.

Inicijativa unutar LaqoPreventa koja potiče odgovornu vožnju posebno je važna jer je Hrvatska visoko u crnim statistikama u broju prometnih nesreća. Već godinama, Hrvatska ima upola veću smrtnost na cestama od EU prosjeka. Najčešći uzroci nesreća su brzina, alkohol, nevezanje pojasa i upotreba mobitela tijekom vožnje. U statistici nesreća iz 2020. iskače i podatak da su većinu nesreća prouzročili mladi vozači. Na predstavljanju LaqoPreventa sudjelovali su Dino Rađa, tata mladog vozača, i Marko Vuletić, mladi vozač i poznati domaći YouTuber.

Oboje ističu kako je ovakav jednostavan, ali i zabavan način praćenja vožnje, koji ti stalno slikovito daje ocjene vožnje, vrlo koristan način u svakodnevnom osvještavanju potrebe za povećanjem opreza i pažnje za volanom. Program prevencije LaqoPrevent dostupan je LAQO privatnim korisnicima i u potpunosti je dobrovoljan. Predstavljanju LaqoPreventa prisustvovao je i Marijan Mumdžiev, CEO Amoda čiji je tim razvio ovo tehnološko rješenje. Inače, od lansiranja, u listopadu 2020. godine, LAQO – prvo 100 posto digitalno osiguranje pravi je hit među hrvatskim osiguranicima koji su prepoznali prednosti ugovaranja osiguranja u samo jednoj minuti, bez ijednog papira.

Comments

comments